Mood aku: Mood cuti belajar

Published by yantie under on 8:53 AM
Last week fakulti aku dgn org2nya sekali berpindah dari bangunan A3 ke B1...orang lain berpindah ke bangunan baru...tapi kami berpindah ke bangunan lama yang ditinggalkan orang...sabar je la kan...dah lama kami menanti saat2 ni...ceewah menanti konon..sakit hati ada la..takpe2, kita terima keadaan ni...nampak mcm sikit je org fakulti, tapi bila berpindah hambik ngko!!!...3 hari baru setel...

Aku duduk di tingkat 1 di bangunan B1 ni..mcm bosan je tingkat ni sbb aku hanya berdua je perempuan yang lain semua lelaki...sepatutnya ada 4..tapi dekan dan td research duk bawah...aku malas nak ambik gambar bilik baru ni, nothing special pooon...aku malas nak mengemas...semua barang2 aku biarkan lagi dlm kotak..tp aku dah sort mana yang nak buang dan mana nak simpan..ada sebulan lagi aku kat sini...lepas tu chow le...yeeeaaahaaaa....bilik ni just di mop dan dipasang carpet supaya senang aku nak solat..tu je..lain2 decoration, MALAS..

Mood aku sekarang adalah mood cuti belajar...yahoooooooo!!!!!