Budak Menulis

Published by yantie under , on 9:58 AM
Aku tgh menggodek2 laptop..sekali terklik ke folder documents...ada satu file yg aku tak perasan wujud selama ni.."Nama saya Amirah Solihah binti Anuar"...aku budget mesti Amirah ni menulis...tulisannya:

Nama saya Amirah Solihah binti Anuar.

Nama abang saya ialah Muhammad Muqri Naufal bin Anuar.

Nama kakak saya pula Anis Syakirah binti Anuar.

Umur saya 8 tahun.Saya belajar di Sekolah Kebangsaan Batu 29.Saya belajar macam-macam.Saya seorang yang pendek.Gigi saya pula berbelah di tengah dan hitam. Juga memiliki bibir yang tebal. Abang saya seorang yang pendek. Matanya bulat, kulit hitam, hidung kepek. Kakak saya pula kurus kering, gigi panjang.

tergelak aku...abang saya hidung kepek...hahhaha...korg paham x kepek tu mende?...
ni la budak2 yg digambarkan tu..ni gambar lama, realiti terkini teramat sama dgn gambaran kat atas...:D