Serbuan Di Pesta Buku 2009 (KLIBF09)

Published by yantie under on 10:43 AM
Last weekend aku ronda di Pesta Buku...asalnya aku gi buat keje pilih buku utk fakulti...sehari je dah siap memilih...keje tu hari jumaat...hari sabtu aku ulang serbuan...sbb x membeli lagi ni...

Hari jumaat aku sempat beli 10 buah buku je...yg lain aku just usha2...pagi2 sabtu lepas check out aku, syahirah, elly n umi sekali lagi pegi ronda...punya la ramai umat peminat buku, sampai x perlu berjalan..bergerak hasil tolakan org je...

Nak mencari novel pulak aim aku hari sabtu...naik aras 2 terus ternampak terbitan al-ameen...teringat awa ckp tlg usha tgk ada tak FT dia....aku pun ke booth al-ameen...tgk2 buku semua best2...sekali nampak banyakkkkknya buku FT...semua ada less...aku pun pilih 3 buku...ketupat cinta adalah yang terbaru...aku harap itu buku bukan bacaan berat mcm 1515...dah pilih 3 buku baru perasaan ada FT kat meja tepi booth tu...kekekekke...boleh tahan smart FT ni..patutla awa terbawa2 dlm mimpi...dia pakai baju kemeja belang2 putih biru...dah bayar aku ckp nak sign penulis...

Then FT datang..so berdialog mcm ni je la:

FT: Dari mana?
Aku: Kuantan
FT: Nama?
Aku: Yanti
FT: Mengajar ke?
Aku: Ha'ah
FT: Patut la nampak mcm gaya cikgu cikgi (hihihihi), mengajar kat mana?
Aku: Kat Universiti Malaysia Pahang (aku mmg jarang sebut UMP takut org tak kenal)
FT: ooo UMP tu ye (bagus budak ni, tahu UMP..mmg betul penulis dia ni, kekekke)
Aku: Ha'ah...
FT: Datang buat pemilihan buku ke? (aik tahu jugak dia...)
Aku: Ha'ah, dah setel semalam
FT: Ni semua buku yanti ke? (rujuk buku yg aku beli)
Aku: Ya semua (sambil perhati dia sign dan perhati cara dia menulis)
Aku: Masa belajar dulu ada kawan saya minat sgt En Faisal ni..
FT: (sambil senyum) Oooo dia tak dtg ke?
Aku: Belum, next weekend kot..
FT: oooooo (senyum lagi)
Aku: Terima kasih (sambil ambik buku yg telah disign)

Utk awa, apa yg aku perhati...di jari FT ada 3 cincin Nikel/Platinum (aku tak reti menilai material)...dipakai pada jari kelingking dan manis sebelah kanan...kekekkekekeke..tu je la yg aku boleh describe...takde nampak mcm cincin tunang seme mcm cincin rockkk...:D

Aku belum amik lagi gambar2 buku yg aku beli plus gambar sign FT ni...tak sempat semalam sampai dah penat sgt...tapi buku Ketupat Cinta tu mmg best...terkekek-kekek aku sambil baca...cuteee..