My New Camera

Published by yantie under on 8:45 AM
Hobiku suka membeli kamera...kekekkee...sejak dari dulu kejenya beli kamera sokmo...pantang nampak yang cantik dan elok mesti beli...tapi masa belajar ada satu je la...sbb tak berduit...

Dan terbaru, aku telah membeli satu kamera yang telah ku idam sejak dari zaman belajar cuma model lain la...kamera apa aku beli?..

Aku beli DSLR Nikon D90...muahahhahaahaha (gelak org kaya aziz satar)...

Sebenarnya aku sambut tahun baru 2009 dgn kamera ni la..sungguh complicated functions nya...belum abih study lagi...tapi mmg best la yg ni...ni model baru..boleh amik video juga..amik gambar orang boleh nampak sampai ke liang roma...best best best...kakakakkaa...
Masih di dalam bungkusan
Aku beli mende sampingan jugak...speedlight (hajat nak amik gambar mcm dlm studio) satu lagi tripod (nyesal beli, sbb abg aku baru balik bagi free je tripod dia)

Tarraaaa..ini lah Nikon D90 ku
Gambar taken using D90 aku up next time la...kamera kat umah...zap zap adios