Apa perkembangan dia?

Published by yantie under , on 1:09 PM
Kali ni nak karang tentang puteriku tersayang lagi, Syahirah. Selama 2-3 minggu sebelum ni, Syahirah ditinggalkan di kampung sementara aku uruskan hal-hal cuti belajar dan pindah rumah. Banyak laporan-laporan yang telah diberi setiap hari oleh Tok dan Ayah Ki pada aku sepanjang 2 minggu di kampung. Aku pun memang telefon setiap setengah jam rasanya. Beruntungnya Syahirah mendapat perhatian yang maksima kan...

Syahirah dah makin maju. Makin banyak perkembangannya. Apa perkembangan dia sepanjang di kampung dan sehingga sekarang? Lihat senarai di bawah (wah dah macam tesis pula):
  1. Sudah boleh ambil air sembahyang...(rugi aku tak dapat ambil gambar yang ni), tiap kali masuk bilik air dia mesti buat gaya ambil air sembahyang.
  2. Selimut diri sendiri dengan sempurna sampaikan Tok ingat Ayah Ki yang tolong selimutkan.
  3. Boleh ikut nyanyian "Ceria" sikit-sikit..."iyaaaa...."
  4. Pandai susun selipar atas rak..aku ingat peyo yang susunkan selipar, rupa-rupanya Syahirah..pandai anak mama..
  5. Menggigit makin kreatif, part ni paling tak tahan...sakiiiittt..
  6. Tiap kali jumpa sedara mara yang dia cam, mesti cium pipi..pandai amik hati btol..
  7. Hmm..lupa dah..
Masuk part lain sikit..tadi Nenny ada ckp kat aku, ada seorang ilmuan telah mengkategorikan golongan blogger ni sebagai berikut:
  1. Bercerita tentang diri sendiri - golongan BODOH
  2. Bercerita tentang orang lain - golongan OK
  3. Bercerita tentang ilmu - golongan BIJAK
Kalau ikutkan aku ada dlm semua kategori....hahahha..payah tu.
hmmm..aku dah ckp dengan Nenny, aku tak setuju dengan ilmuan tu...sbb bergantung la kepada matlamat blogger tersebut kenapa dia berblog...dan lagi satu siapakah dia untuk senang-senang kategorikan orang...adakah dia pembuat blogspot?..hihihihi...