Jalan-Jalan dgn Syahirah dan Cu

Published by yantie under , on 11:06 AM
Di Teluk Cempedak - taknak duduk di kerusi..dah comot

Semlm cuti..bawa Syahirah jumpa dr pakar pediatrik di HTAA..ini adalah perjumpaan berkala Syahirah...sebenarnya hanya untuk memantau perkembangan Syahirah..

Asalnya Syahirah demam + batuk + selsema...lesu aje...bila masuk je dlm klinik pediatrik tu dia terus ceria..sbbnya ramai budak2 kecik...langsung taknak duduk, nak tgk budak2 main..last2 aku bawak dia tempat playground..syok bukan main...dia main kuda plastik..sukanya la..

Marah sbb Cu nak angkat dia dari kuda

Masa jumpa Dr, Syahirah sungguh ramah dgn Dr...so perkembangan amat positif..cuma berat kurang..tp Dr kata tak apa sbb dia hyperactive...siap tata2 dgn Dr...gelak Dr tgk dia..boleh dikatakan perkembangan Syahirah compared to age mmg cepat menurut Dr..(Dr tgk ikut umur sebenar bukan umur lahir)...dia dah boleh ambil barang kecik guna 2 jari (jari tulunjuk dan ibu jari)...dah boleh ckp mcm2...(fav words dia: tata, kakak, ateh ateh ateh, uhuh, mboh (takmboh), ma)...dah kenal kucing in real dan dalam gambar (excited kalau tgk kucing)..dah boleh tatih setapak 2...

Dah siap jumpa Dr, bawa ke Kuantan Parade..mkn2 dan jln2...pahtu Cu ajak ke tempat lain nak jln2..so aku bawa ke Teluk Cempedak..kat sana Syahirah taknak duduk atas kerusi..aku biar aje dia kat bawah..main la dgn pasir2..kekekekke..
Uuuu...pasir

Dah penat balik rumah tidur..Syahirah paling lambat tidur...aku dan Cu dah tidur, dia duk sibuk kehulu kehilir..last2 aku terlelap, sedar pukul 5 ptg tgk2 dia dah lena atas lengan aku...hmmm