Neural Network Syahirah

Published by yantie under on 4:42 PM
hari ahad lepas Syahirah telah menunjukkan tanda-tanda neural networknya telah berjaya menghasilkan sesuatu...

kisahnya mcm ni, kami bertiga pergi sarapan di luar, mmg habit aku pakaikan topi setiap kali Syahirah keluar rumah..duk dalam kereta Syahirah cabut topinya, so aku letak topi dalam compartment di tepi pintu...dia nampak topi dia, dia amik...aku expect dia akan gigit mcm biasa dia buat, tapi sungguh mengujakan aku bila dia letak atas kepala dia..then dia senyum kat aku mcm tunggu aku pakaikan untuk dia...aku tlg pakaikan then aku kata "comelnyeee"..dia senyum je..sambil biarkan topi tu duk atas kepala dia...aku nak uji aku cabut lagi sekali topi tu then dia wat mende yang sama juga lagi sekali...

sebagai ibu, aku rasa sungguh best sbb anak aku telah menunjukkan tanda-tanda rutin harian yang dibuat telah memberi satu pelajaran pada dia..dan dia telah berjaya belajar rutin tersebut...

dlm neural network dia skrg:

- bila nampak mende tu (topi) letaknya di kepala...

maybe dia blom tahu la itu topi tapi dia dah tahu apa kegunaannya...

sekrg aku start letak mainan dia dlm kotak, dgn harapan nnt dia tahu letaknya mainan dia dlm kotak...tapi buat masa sekarang, dia keluarkan semua mainannya dari kotak then dia main kotak tu..hmm takpe la...Syahirah baru 7 bulan, masa masih panjang...kekekeke...

Picture was taken during FSKKP's Family Day last saturday