Koleksi - 2

Published by yantie under on 1:31 PM
aku post gambar dlm koleksi aku ke 2....gambar ni di ambil waktu maghrib di depan gate keluar dari office di UMP....sbnrnya ada kisah gambar ni di ambil...dlm minggu tu aku ada tgk cerekarama tajuk "Langit Maghrib"...cerita teramat sedih...kisahnya seorg ibu/isteri yg amat bahagia memiliki anak2 dan suami, tapi kehilangan semua dalam sekelip mata sebab kemalangan jalanraya...dia tak dpt terima kenyataan, dia rasa mereka masih wujud dalam hidup dia...dia akan buat mcm dia biasa buat sehari2...sediakan makan, pakai dan semua...lepas tgk cerita ni aku terfikir, knp tajuk dia mcm tu..apa kaitannya..so satu petang tu lepas siap keje..dah dekat maghrib, aku kuar office nak balik umah...pahtu azan maghrib, aku tgk kat langit teramat cantik...aku snap beberapa gambar, then aku drive keluar ump...sampai kat pintu gerbang, langit yg cantik tadi dah hilang...bertukar jadi kegelapan...baru aku faham...Langit Maghrib tu cantik sekejap sahaja...beberapa saat sahaja kemudian bertukar menjadi gelap..mcm cerita tu la jugak..Subhanallah...cantiknya ciptaan Yang Esa...

Langit Maghrib di UMP